S A N N A . D

Ordbajsning...

STUDENTBAL

Kategori: Allmänt

var det igår..
Jag har inte så mkt att säga.. Tänkte låta bilderna tala för sig själva.
Vi hade en underbar kväll och det var tråkigt att fler inte kunde vara
där och dela den med oss! Underbart! Från början till slut!
Jag hade efterfest, HAHA! ;P Sen fick jag en blomma också ^^

Det som hände i onsdags är över, Jag och Lina är rätt onödiga ibland..

Idag bär det av hem till Ånge för att gå på "jobbfest".. väldiväldi spännande!

Jae.. träffade några st som jag inte träffat på länge igår också, roligt!
När jag träffar folk som jag inte träffar så ofta kommer jag alltid att fundera
över vart all tid tar vägen.. Jag vill vara 14 igen!

Anyhow.. Balen var kanon!

              

             

              

              

              


Och det där är bara en bråkdel av kvällen !

överochut.

Kommentarer

  • Kicki säger:

    Du ser ut som en liten prinsessa. :) Jättefin!

    2007-05-20 | 12:14:37

Kommentera inlägget här: