S A N N A . D

Ordbajsning...

sveriges näringsliv

Kategori: Allmänt

"it's important that you tänker på vad du äter, som johan här
when he orders a Bamse with a Pucko, he gets varje del from the
kostcirkel, he gets the kött in the korv, the bröd, the mjölk and the
grönsak in the ketchup. And he doesn't need a järntillskott because
he already got the inlandsbana in the käften så thats covered.
Sweden - the snabbmat nation"

"In sweden we have the alkoholpolitik who is against to be full,
but if you look around everyone is packad!
Full like a kastrull!"

"And Im here to tell you that it's only one religös högtid
in sweden som räknas - it's the Friday mys.
Klockan fem on the friday the whole of sweden skakar isen av
pommesfritespåsarna, visping upp the blåband bearniessås, and the father
utför the hela handling when he pillar ut kranen från the lådvin.
and the whole family sings together - TGI FRIDAY MYS"


Sååå himla bra! kan inte sluta titta ^^

Kan inte sova inatt heller.. la mig förut för att sova men då började jag må
illa istället.. inte så jävla starkt jobbat av mig.. så nu sitter jag här igen..

Har haft en allmänt pissig dag. Det enda som i stort sett har hänt är att
jag var på spar o köpte frukt.. o soppa..
Några telefonsamtal på kvällskvisten som också ljusat upp lite.. men bara lite..

Fryser gör jag också. har inte ens fönstret öppet.. hade det en liten stund
idag bara.. mot för vad jag brukar menar jag. Sov med täcke filt o tjocktröja
och ikväll blire nog fleecemorgonrocken under täcket. hua.
Har druckit två koppar te men dricker jag nå mer så kissar jag nog på mig inatt :P

Imorgon ska det spelas in film. Hoppas det går bra.. sen är det fotbollsturnering på
westhagen i guess? anyhow så ska jag inte vara med. Säkert sex år sedan sist ..
Men captain peppa mig lite när hon sa att jag var ju faktiskt duktig då ;)
hon är fö påväg hem, stackarn åker tåg o inte fan kan man prata med henne heller..
Mottagningen är bice.

Nu drar det ihop sig alla.. hua va nervös jag blir.

Ska man ringa Dalle kanske? njaa.. vi får se. Men det slutar nog så ^^,

nwäe.. nytt försök med sängen kanske... den som inte är min bästa vän..
är fan skönare att sova på soffan.. kanske blir så inatt.. kan jag kolla på film med..

överochut,

btw, MangeMyt, jag ska hålla mitt ord och sprida din låt. så alla som läser kan ju ge
Mange Myt med låten Spring en chans, den kommer inte med på plattan..
but ask me, I've got it!

Kommentarer

  • Fredde säger:

    You made my day! Hade helt glömt bort Svensk Näringslivsfilmerna, jävlar vad jag har fått skratta idag :) Svenska-tjej-is-the-grej ftw!!

    2007-05-09 | 15:05:56
    Bloggadress: http://freddde.blogspot.com

Kommentera inlägget här: