S A N N A . D

Ordbajsning...

9/11

Kategori: Allmänt

Shit vad tiden går fort!
Snart är det jul. . . .

Jag är sjuk. Mindre sjuk idag än jag var igår men..
i onsdags jobbade jag ju min andra dag. Det var himla roligt!
Fick vara med och öppna o stå i kassan o greja, inte alls dumt.
Jobbade 08:30 till 15. Sen åkte jag hem till Lina. Kände mig helt färdig.
Vi slog på en film och jag somnade till lite grand. Vid sextiden åkte jag
in till stan och åt på ch. Kunde inte hålla mig - som vanligt !
Sen klockan sju hade vi möte på caféet. Efter det åkte jag hem till Jocke
och myste resten av kvällen  !
Torsdag, skulle ha börjat klockan tolv men hade inte ett uns av ork i kroppen.
Helt färdig. "åh nej inte flunsan"... låg i sängen hela dagen. Det enda jag
gjorde var att kliva upp och duscha. . .och äta.
Sen åkte jag till moster. Och där är jag nu. Var ínte bättre imorse heller så
ännu en kureringsdag. Jag blir så Arg! Jag brukar aldrig vara sjuk - så självklart
så kommer det nu, när det allra minst behövs ! När jag verkligen inte vill !
men men.. det finns säkert en mening..
Så jag är lite nervös inför morgondagen när jag ska jobba.. har ju bara jobbat
två dagar, och imorgon är det lördag :O meeen men. Det ska nog gå.
Jag gör mitt bästa !

Och jocke har fullt upp hela helgen. härnösand idag, fränsta imorn o umeå på söndag :(

jag längtar lite till måndag...

Igår fyllde storebror gammal ! imorn fyller Farmor ! På söndag är det farsdag !
på onsdag fyller pappa ! på fredag fyller mamma ! på lördag åker vi till åland !
Och torsdagen därimellan ska jag till östersund också. Uff ! säger jag bara.

Träffade mamma i birsta förut . Var dit och åt o så. Det var en hel vecka sen jag såg
henne sist, det hade jag inte tänkt på . Kom på det när hon sa att jag färgat håret igen.
Och appropå det. Mitt nya mörka hår gör mig blek och det är JÅBIKT! uff.. måste göra nåt åt det.

Smsade med min älskade Eklind imorse. JAG SAKNAR DIG. kommer o hälsar på. snart !

nä.. nu ska jag gå upp o mysa i mina nya ullsockar och jockes mysbrallor !
Det blir popcorn o teve med allihopa ^^,

Hejdååå

Kommentarer

  • Sara säger:

    vad är det för ett jobb du skaffat dig? Affär?

    2007-11-10 | 16:11:17
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se
  • sanna säger:

    extraknäck på café 1891 :P

    2007-11-12 | 00:28:45

Kommentera inlägget här: