S A N N A . D

Ordbajsning...

MATILDA

Kategori: Allmänt

image253

Matilda 7 år idag !

Hon har kalas på lördag och jag kan inte vara med, jag som ville
blåsa ballonger och fixa tårtan och grejer :'(

Vaknade tidigt och Grattade Systeryster med mysfrukost o paket.
Sen fick jag höra att jag skulle jobba så jag somnade om ett tag,
tog en dusch sen blev det jobba 14-22, sen har jag kört ett tag med
mammsen och nu tänker jag lägga mig för jag är APTRÖTT.

Imorn blir det till att kliva upp tidigt och tvätta o lägga upp byxor,
ska ju åka till stan men kom på att jag behöver bara packa för helgen
och måndag, för jag åker ju hem då.

Har bestämt med Patrik (ofrivilligt!!) att han ska hjälpa mig o plugga på
Tisdag innan min lektion. Hua.. Men men, klockan 08:00 står han här
på tisdag antar jag. Så då är det bara att dra på smilbanden o plugga !

Sen är det Sundsvall som gäller igen resten av veckan !
Och bo hos tjockismoster, SP o småkusinerna, mys .
Och Jockis en del hoppas jag ! <3

Jaja..

Ingen rolig film att visa idag. Jag är för trött.

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: