S A N N A . D

Ordbajsning...

mjaha

Kategori: Allmänt

ännu en dag i stora staden.

Jag hade mitt möte imorse. Fick skjuts dit av Sven, Det var tur !
Jag har iaf fått jobb så nu siktar jag på en flytt så snart som möjligt .
Det ska bli så fruktansvärt skönt ! Men ändå lite ovant att få bo själv igen.
Men förhoppningsvis så kommer jag inte vara så  mycket själv : )

Efter det lilla mötet drev jag runt på stan ett tag och väntade på Malin.
Träffade henne en snabbis innan hon började jobba. Vi tog en runda på
Lagerhaus. Jag har hittat ett duschdraperi som jag vill ha ! och en tvålpump !
Skönt att kunna titta på såna saker igen ! Nu kommer presentkortet jag fick på
IKEA när jag fyllde år till användning också.

Och enligt lite skvaller från brorsan så kommer vision dam snart att öppna
i Birsta så det presentkortet också kan användas snart kanske. För jag har då
inte hittat något alls jag vill ha än !

Så på jobb- o flyttfronten går det bra. Hoppas jag ! Jag börjar på Måndag redan
med utbildningen. Så jag hoppas att det går bra. Men det ska det nog göra !
So.. I'm Back in Town ! Fast.. ja.. jag har ju nästan inte varit riktigt borta heller tycker jag ;P

Kom hem hit igen sen iaf. Vart lite barnis till Emil när Sven o Emma gick ut för Karin sov.
Det var ju kul. Om man bortser från den lilla incidenten.. meen, man ska väl träna ! haha! hm..

Har just skrivit ett kort till mamma tills på fredag. Hon fyller år då som sagt, och då kom
jag fram till att jag saknar att pyssla. Det som är så himla kul !
Rita klippa klistra osv. Så jag tror att jag ska fixa lite julpyssel med Matilda framöver när
det blir någon tid. För nu ska jag ju helt plöstligt vara här hela tiden .. . .

Ja.. Jag vet inte men jag känner mig fortfarande lite sjuk. Lina ringde förut o undra om vi
skulle leka, skulle va himla kul för det känns som det var en evighet sedan jag både träffade
och pratade med tjejerna!? Men det blir det ändring på ; )

Jeje.. ska väl gå upp nu o kika läget vad som händer här uppe igen. Har precis tagit
en riktigt lång och riktigt varm dusch. SKÖNT !

Jag är förresten pank också.

Ja.. thats about it . Vet inte när jag åker hem. Blev ingen körning på Torsdag iaf.. ingen tid på
halkbanan.. Jävla Kjell ! Det betyder att jag måste skjuta upp det flera veckor.. Det är ju inge kul !
Jag som var så taggad...

återkommer.

psst! Jag aelskar Jocke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: