S A N N A . D

Ordbajsning...

The Garden's Tale

Kategori: Allmänt

Jag ska börja mitt inlägg med att kommentera Malin. En Malin som jag inte vet vem
det är men som har lämnat mig denna kommentar;


Hej! Jag har länge sökt efter receptet på Berras fisk o fick nu din sida som träff.
Skulle du vilja/ha lust att dela med dig av receptet???
Vore dig evigt tacksam isåfall.
Hejdå och ha det så bra, hälsning från Malin

Hej Malin !
Jag kan tyvärr inte lämna något recept på "Berras Fisk",
med tanke på att Berras Fisk i min värld Betyder : Linas pappas specialare.
Du får vända dig till någon annan tyvärr..
Lycka till med receptsökandet !

Ja.. åter till verkligheten.
Jag har vart i Sundsvall sen i ... fredags. Blir alldeles dagvill !
Ja, åkte ner i fredags, gick på stan o käkade med Lina, åkte upp till Agge, klippte henne
o stöka på ! Åkte hem till Jocke och hade mys resten av kvällen.
Lördag, åkte till Agge. Började med att missa bussen så fick stå o vänta i 25 min ute,
KALLT kan jag lova ! Sen fick man ju GÅ upp till Agge som vanligt.
Ställde iordning lite, färgade håret. Åkte på innebandy , otur igen skulle man kunna säga..
Såg även en rolig "text" på ett uthus i Skönsberg - HAHA !
Hann bara se andra perioden, var tvungen att åka o handla, så Agges mamma kunde
baka och så att vi kunde börja med maten. Allt blev stressigt men det gick till slut.
Vi sa att vi skulle sita till bords o käka halv fem. Klockan hann väl bli halv sex tror jag,
men lika bra var väl det !
Efter det följde en trevlig afton hemma hos Angelica. Mycket folk. Annorlunda folk.
Roligt folk. Sen blev det en liten stadsresa. Kön till coppers (BK's) var lång, så vi gick
o mötte Jocke på Svenssons istället. Som precis stängde. Så då åkte Agge till Lina
och jag vandrade runt med jocke o stöka på. Hamnade tillslut på Subway, lång kö och
väntetid där med. Men efter det och massa vims och en mils lång taxikö åkte vi äntligen hem !
Söndag - LATDAG. Jocke klev upp och skulle döma, jag låg i sängen hela dagen.
Försökte plugga lite men jag somnade när jag läst bara ett par sidor. Hua !
Blev iaf mys med middag o grejer sen. Och karra o film !

Måndag. Min första dag. Började 12 slutade 20. Var helt ok! Jag kände ju att jag levde
när jag kom hem om man säger så ! Men det var det lätt värt !
Åkte hem med 23:40tåget. Klev upp imorse o for på körksolan med Patrik. Fick bra hjälp
och klarade tre faser. Kanon. Sen hade jag lektion också som också gick bra !

Jobb imorgon, torsdag, fredag o lördag. Även upptagen i sundsvall på måndag och
i östersund på torsdag. Fullt upp skulle man kunna säga !

BroderDave ringde även igår och hade en härlig nyhet ! Så en stockholmsresa är
bokad den 12e Februari också, så HIMLA BRA !

Yepyep. så ligger landet just nu. Så det blir nog inte så mkt skriva på ett tag. Kanske..
vi får väl se ! Ska ju vara riktigt snäll och få bo hos moster !

Näää..

överochut.

Kommentarer

  • eklind säger:

    vilka spelar?!

    2007-11-06 | 20:57:33
  • sanna säger:

    Coheed FFS ;D

    2007-11-07 | 15:51:47

Kommentera inlägget här: