S A N N A . D

Ordbajsning...

egentligen

Kategori: Allmänt

så orkar jag inte skriva idag..


men ok då. Bara för att det var så längesen.

Agge kom ju hit då då, vi härjade runt lite. Gjorde inte allt för mkt, fördrev tid!
mamma - "jag brukar ha trean, sanna har tvåan, haha! du då?"
agge -  "eumm... ingen - haha"

Blev sundsvall på onsdag. Var med agge o greja på kvällen sen åkte jag till Jockepocke.
Torsdag - åt lunch med pappsen o stöka på lite på stan. Träffade emelie och tog en kaffe,
gick en sväng med Agge, gick och åt - ch - mums!
Sen härja vi på lite på stan igen. Har knäppt fler fula bilder.. men dom kommer nog upp senare!
Sen åkte jag hem till babie och var där tills idag.

Åkte först hem med 10:30 bussen. Var hemma en timme sen fränsta..
Sen 16:00 bussen hem. JAG ÄR LESS PÅ ATT ÅKA BUSS.

Har som ni märker inte så mkt att skriva.

Jag har köpt mig ett par byxor.. och en klänning.. och färgat håret..
för det var ju de största prioriteringarna nu! eller?

Imorgon är det fredag. då har jag tre saker jag "måste" göra , och det är följande:
Gå på bolaget  (bara för att jag får det)
Jobba               (bara för jag måste det...)
Möta upp Agge (som ska vara hos mig heeela helgeen)

Just i den ordningen ska jag göra det också. Så det så!

Nu tänker jag se en SKITBRA film!

kisskiss! (och bajs!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: