S A N N A . D

Ordbajsning...

fakta?

Kategori: Allmänt

Har kollat på Boston teaparty med Lillebror.
Jag har "tränat" ikväll.
Jag ska få en Kusin.. en TILL!? :O
Jag har kommit på en väldigt bra idé, i mina ögon.
Värre i mammas. Fick inte ens ett svar på smset... ?

Jag Har betalat stugan i Vemdalen.
Jag antar att babie har somnat?
Jag har försökt att hjälpa Malin med sin design på bloggen,
(jag är sämst på att förklara.. . . )
Jag har läst Ikkis resedagbok, väääldigt många inlägg, men nu är jag
ikapp litegrand tror jag !

Jag har lyssnat sönder alla låtar jag fick för mig var bra i helgen.

Jag får ont i magen när jag tänker på gårdagen...

Jag har varit barnvakt i stort sett halva dagen.

Jag tänker ta en långdusch, en riktigt VARM en, och sköta om mig själv
sen krypa ner i soffan och kolla på tv tills jag somnar. För jag måste nästan
sova nere om jag ska höra om Matilda vaknar. Kanske kryper ner i mammas
säng om det blir för obekvämt i soffan ^^

Snart är det onsdag.  ♥

Läste malinos.blogg.se just. Dåligt sugen jag också blev på glass och chokladsås
nu då ! Måste nästan gå ner o kika om det finns nåt. Jag har mina aningar .
Det blir mys i soffan det !

Jag vill skriva så mkt mer. Men det tänker jag inte göra.
Jag ska fila lite på min idé och kolla upp lite saker. Sen styr jag mot duschen o soffan.

Jag gjorde förresten ett test på fittfacebook häromdagen. "My priorities in life"
Man blir ju brydd på sig själv. Men det är så det ska vara. Man lär sig nåt nytt varje dag.


Natti Natti folks.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: