S A N N A . D

Ordbajsning...

fre-sön

Kategori: Allmänt

Främmande har jag ju haft !

Lina o Agge har ju som sagt varit här!

Helgen har varit ok ! Vi har inte gjort så mkt.. Tagit det lugnt, åkt en himla
massa bil. Och då menar jag verkligen en himla massa! vi ska tanka mamma...

Allt från att skrämma upp oss själva i Parteboda, till roliga svängar och raggarvarv
inne på byn, hur tragiskt det än låter - HAHA ! Vi var även upp på Leringen en sväng
igår. Hälsade på i våran stuga, sen hos Anette, sen ner till Maria o co.
Jag skulle också vilja vara 14 igen.. ?

Jao.. Vi lagade mat o hade myspys igår också. Tacos o så. Kollade på American Pie
samtidigt som vi käka middag.. Jag vet inte jag.. ingen bra combo tror jag.
Absolut inte för mig som inte ens gillar dom filmerna! Vi såg Employee of the Month
senare också. Den tycker jag däremot är väldigt bra!

i alla fall så är stugan snart våran, ikväll ! eller imorgon, vi får se. Men det blir av.
Snart helt spikat med andra ord - känns skönt !

Babie sitter på en buss påväg hem från en.. ja. helg i Umeå. Saknar !

Fick höra förut att jag är en ängel - är det inte sant så säg? (A)

Imorgon ska jag till farbrorTorbjörn.. tandis alltså.. hua! Vi får se vad han säger..
orkar fan inte göra om allt igen ju ! Fast det kanske blir lättare den här gången?
Sen tror jag att jag ska vara duktig resten av dagen..

Och det är inte många dagar kvar tills mitt "vanliga liv" kan börja igen heller, haha !
Helt sjukt måste jag säga att det har varit. Jobbigt om inte annat. Men snart så.

mja.. har inte så mkt mer att säga.

Allt känns mycket bättre - ska ni veta !
jocke♥

Nu ska jag gå ner och kolla hur Perras schema ser ut till veckan !


rogeröverrogerut,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: