S A N N A . D

Ordbajsning...

Fred Flinta

Kategori: Allmänt

Det var mitt tidsfördriv klockan 2 inatt.

Det betyder alltså att jag sov på soffan inatt. Kollade på Familjen Flintstones
till ögonlocken inte orkade längre. Vaknade där imorse och orkade verkligen
inte röra mig. Klev upp och åt frukost vid ett när jag blivit väckt av Jocke,
mkt bra sätt att vakna på ^^ Åt frukost, läste tidningen, sen gick jag o la mig
ett tag till ! Lat ? Jag ? haha, JA !
Sen har jag iaf ringt runt lite, jag har kört lite bil o donat. Sen har jag gjort
en impulsgrej.. Jag har inte bestämt mig än för om det vart bra eller inte,
men det visar sig. Så småning om, hm!

Imorn är det i alla fall onsdag. Ja det är det. Och jag hoppas hoppas hoppas
att babie har blivit frisk då så jag kan komma o hälsa på. Om inte annat ta hand om ^^

Har inte mkt mer att skriva. Grattis till Agges mamma som fyller år idag, hehe.

Kanske ska ta o se råtatouille (orka stava rätt?) Med lillebror? kan ju fråga..
Och kolla så vemdalen är klar.

Jag ska äntligen få gå på innebandy på söndag :D och så blir det Noice på mittis
på lördag med jobbet. Jag o mamma ska iaf gå. Och Jim? Sen vet jag ingen mer, än.
Gratis är bra. iaf nu. haha !

Fick lönespec idag. bättre än väntat, alltid lika skönt.

tillsvidare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: