S A N N A . D

Ordbajsning...

illa men jag är ju så trött

Kategori: Allmänt

Här kommer reglerna: "Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in
dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver
deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor
på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg."



1. Jag älskar Nyponsoppa! Har alltid gjort, kommer nog alltid att göra.


2. Jag har fått en kram som slutat med en spricka i ett revben..


3. Jag har fyra tandkronor


4. jag är en olycksfågel.


5. jag har spelat fotboll i fyra år.


6. jag har varit innebandyintresserad sedan jag gick i trean.


7. när jag var 8-10 år hade jag Pölsa som favoriträtt


8. jag "rullar" mina fötter innan jag somnar. . .


Illa, eller hur?


Jag utmanar Agge, Fröken Ö, Holma och hmm, Sara B!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: