S A N N A . D

Ordbajsning...

inställd

Kategori: Allmänt

Blev min körning imorse.

Men jaha.. Får väl se när det blir istället då. Måste ringa Kjell senare.

Ja, lite längre skrivet än tidigare.
Jag var ju på "firmafest" i lördags. Vet inte om jag ska säga att det var roligt,
men det var det ju. . . Alldeles föör roligt !
Men vi samlades hemma hos Anette först för en "liten förfest", 19:30 bar det av
till mittis för mat och dryck och tal. Men eftersom folk brukar ramla in där rätt sent så
gick vi några stycken hem till Anette igen för att "förfesta lite till". Lite till.
Sen ja.. Mittis var skoj. Det var skoj att se alla arbetskamrater, jag har även förevigat
det hela med min kamera, vilket jag tycker är väldigt roligt !
Var o studsade lite framför Noice med Therese, kan inte en av hans låtar , hah !
Efterfest o grejer och det hela slutade med att Jag hade mig en redig fjortisfylla
utan dess like. Men visst ska man ha det ibland också.
Man kanske bara är lite tankspridd om man lämnar tidningen i sopskåpet, knackar på rutor,
ramlar i trappor, rycker i TOKLÅSTA dörrar och beter sig som ett svin..?

Sov väl ca två timmar sen var det en 1timmas bilresa mot sundsvall som väntade.
Vi hoppade av hos Lina. (Ja, Lina o Agge dök upp där på kvällskvisten någon gång också !)
Låg där och var död ett tag . Åkte sen till Agge. Och forsatte vara död ett längre tag.
Och sen till Jocke. Jag skulle ju på intervju på måndagmorgon.
Kunde inte sova på natten. Var rädd att försova mig, det var för varmt, det var för kallt osv.
Meen tillslut var det bara att kliva upp. Det gick hyfsat på intervjun, så vi får väl se !
Sen gick jag o tog mig en lunch alldeles själv på ch, skönt. Skulle sen ha en till intervju
men hon hade så mkt att göra. Så istället för att gå på den och sen fara hem så stannade
jag en dag till. Och fick sova med Jockis ännu en gång :D
Fick däremot träffa henne dagen efter och det gick över förväntan. Vi börjar nästa vecka
sen får vi se hur det ser ut framöver. Känns rätt bra.
Gick på stan ett tag med Agge o sen for jag till Bydalen o handla lite, mamma o per
plockade upp mig (for även förbi mig för dom hade glömt att jag hade färgat håret)
och for till Birsta en sväng. Måste ha ett par svarta byxor och ett par svarta skor.
Hittade inget.
Åkte till Karin o Sven o hämta syrran sen förbi ICA maxi och sen hemåt. Var inte hemma förrän
vid 22:30 ganska precis, och då blev det Räkmackor o mys innan läggdags.

Där har ni helgen o början på denna vecka ! haha !

Barnis idag. Sundsvall på fredag. Jiges ska också hinnas med en snabbis.

Har aldrig skrivit ett så ointressant inlägg och som är jobbigt att läsa någon gång, men
någon gång ska vara den första.

(skönt att vara hemma i gympaskor efter fyra dagar i klackisar , haha ! )

Jag fick jättesöta sms av min igår/inatt : )

Kan ju avsluta med att visa hur mogen jag är - för jag råkar tycka att det här är skitkul



HejDå

Kommentarer

  • angiieee säger:

    Hahah KLOCKREN video sannadee! :D

    2007-10-31 | 16:09:22

Kommentera inlägget här: