S A N N A . D

Ordbajsning...

mmm..

Kategori: Allmänt

...mandariner! MUMS

Idag har jag haft en riktigt bra dag, trots att jag blev väckt av telefon imorse.
Jag hade planerat min morgon in i minsta detalj; jag skulle kliva upp klockan åtta,
duscha, äta frukost i lugn och ro och läsal ite teori, Köra och sen söka jobb och
vara duktig resten av dagen! Visst låter det bra ?!
Men! 07:15 ringer Thidan, som hon så snyggt heter på min mobil och frågar om jag
kunde jobba idag. (Jag hade frågat igår om en eftermíddag eftersom jag skulle köra)
mjooo, när då? fick jag ur mig. Nu. svarar hon. Ok tänkte jag,
klev upp, klädde på mig, borsta tänderna och håret, tog på mig ögonen o gick.
var där på 20 min. Bra gjort!
Jobbade. Körde på lunchen. Slutade. Kom hem. Skjutsade Matilda på dans, åkte en sväng
med mamma. Hämtade Matilda. Åkte hem. Åt middag. For till elljusspåret med mamma
och gick det. Kom hem. Kollade i en katalog sen Äntligen hemma med mamma.
Mycket mer har inte jag gjort idag. Jo, jag har pratat med Jocke :)

Imorgon bitti blir också en tidig morgon. Då ska jag o mamma åka till stan. eller ja..
mamma ska åka, jag ska köra, Hahaa!
Mamma ska kolla efter skor/stövlar. sen tyckte jag att hon sa nåt om en kjol också.. och jag
måste mer eller mindre skaffa en vinterjacka.. riktigt kallt nu! presentkortet på
mood/vision etc kanske kommer till användning? Ja vi får väl se!
Jag måste även fixa tillbaka min halsdukt som jag så duktigt glömde i fränsta... sopa!



Ja.. inte en elak tanke på långt avstånd! Tänkte lägga den pessimistiska sidan bakom mig,
försöka se saker från den ljusa sidan. Även om det är jäävligt svårt ibland. Men.. bit ihop.

Vi blev förresten en till till finlandsresan! Helena ska också med. Så nu är det nog klart..
Jag, mamma, Pia, Therese, Anette och Helena. Blir nog kanonskoj!
Lite tärt att det minskar på kontot.. men det är det nog värt!

Fudnerar fortfarande på att skaffa katt i smyg. Jag kan ju ha den här uppe på mitt rum,
så märker inte mamma något! HAHA! så illa.. men jag viiill ha en... jättegääärna !

Jaja..

sundsvall: onsdag, torsdag-lördag. lördag-söndag?

Hej Då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: