S A N N A . D

Ordbajsning...

Nyårsafton

Kategori: Allmänt

Snart är det klart.

Men Vemdalen it is och vi är 12 pers, helt kanon !
Malin, Niclas, Kim, Lina, Agge, Emelie, Jag, Jocke, Danne, Pärtan, Ricky o Cassandra.
Thats the gang! Kan bli intressant!
Stugan verkar iaf kalasbra! Jag är så himla nöjd att det är både bastu och
öppen spis i den ! Det betyder en massa mys! haha, om det nu blir någon tid till det..

I alla fall så har jag hunnit med en hel del idag.
Jag har sovit ungefär hela dagen och ställt in min lektion för jag mådde DÅLIGT
imorse.. hua.. Men sen när mamma kom hem så ryckte jag upp mig lite.
Jag har städat rummet, och utanför, ställt undan påsar med kläder jag inte använder,
tvättat kläder och tagit upp kläder, övningskört i typ.. 1½h, hälsade på mormor i
torpshammar men hon var inte hemma - meh!
Sen har vi vart lite överallt och handlat. Massa mums. Kom hem vid halv sjutiden och
gjorde middag åt mig o lillebror. Varma mackor - mums !
Sen har vi ätit lite "skorpor" med pesto - också mums ! sen köpte vi vanliga skorpor
och äpplen o mandariner o ja.. Jag är nöjd. Nu finns det något hemma att äta igen.
Är dåligt med sånt när mamma o Per knappt äter nåt.. Fasoner!

Mamma har hittat riktigt fina stövlar också.. lite avundsjuk är jag.. Men mina är faktiskt
också fina.. sen var de billigare också ; P

Har också vart upp på jobbet en sväng och hämtat min halsduk som Ulf så snällt vart
dit med åt mig. Äntligen !

Här kommer iaf bilderna på snön! Som jag blev så glad över här i veckan !
image246     image247

Nu är det istället SKITHÖSTVÄDER... mulet o kallt.. men imorn skulle det iaf bli fint !
Får väl se vad man gör utav den dagen. Förhoppningsvis efter elva så vet jag om det
blir en bra eller en dålig dag. Blir förhoppningsvis en bra dag :D

Kan behöva en lång promenad också. Så det ska jag nog planera in imorn.

Nä.. nu ska jag försöka få mamma att skjutsa mig till david, ska glo på film !
 
Återkommer.

herrå!
sd♥jw

Kommentarer


Kommentera inlägget här: