S A N N A . D

Ordbajsning...

Sundsvall

Kategori: Allmänt

Yes, där har jag varit sen i onsdags.

Ska jag vara ärlig så har jag inte hunnit med så himla mkt..
Jag körde ner mamma o Per till birsta, där vi gick runt ett tag, hittade mig en
mössa som funkar. Ganska bra iaf. (köpte dock en till igår) Sen drog mamma
årets praktvurp och har förgyllt resten av året för mig ! Ha Ha !
Åkte hem till Jockepocke och var med han resten av kvällen :D Torsdag, åkte
jag in till stan på förmiddagen och följde med Lina på lite plugg på körskolan.
Sen var det dags för Prov för mig. Det gick ok.

Jag är förresten mörkhårig..

Åt även på CH med Malin o Lina. Sen fikade jag på charm med Agge. mums.

Träffade min ÄlsklingsHanna också, sjukt längesen vi satte oss ner o snacka skit,
så det blir nog av på måndag ! Om du inte är för bakis  ; )

Sen var vi hem till Lina, skulle till Agge o kika på film men det blev till att
leta Melker först. Men han kom tillbaka det lilla kräket ; )
Sen kollade vi på Omen II , men den sög ju. Damien hade stora öron, vi höll på att
skratta ihjäl oss och jag var tjock i halsen. Skrattade så jag har fan träningsvärk !

Sen åkte jag o Lina hem till henne o sov. Sov halva dan idag.
For in till stan. Träffa pappsen en snabbis, åkte upp till Agge o sen till MinJocke
innan hemfärd. Slumrade till lite i bilen, sjukt trött!
Läskig dimma f ö från stöde o hem. Hua!

Nu ska jag till Dave o glo på moviebox. Som INTE är försvunnen !

Kommer jag på nå mer så plitas det ner senare.

Jocke ! ♥

överout.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: