S A N N A . D

Ordbajsning...

this is Ånge

Kategori: Allmänt

image252
I ett jävla nötskal.  . . .
Vi var tvugna att stanna mitt o korsningen och ta kort på det för det är ju
faktiskt så himla löjligt !

Jag skulle iaf väcka Jockis idag klockan tio, men inte ville han prata med
mig då inte. Hoppas han hinner med sig ändå - haha!

En annan komisk sak är att jag o Agge råkar tycka samma låtar är bra,
fast jag brukar skriva dom i mina inlägg o tipsa,
och sen när jag läser hennes blogg så har hon lagt upp videon eller nåt, haha.

Den där impulsgrejen förresten.. Jag vänjer mig säkert. Men än är jag inte nöjd.

Nu ska jag snart åka till storstan. Mamma ska bara bli klar.

HejDå

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    SHIO!!! drickan hette shio. hahah. :D det slog mig just nu. shio shio shio shio.

    2007-10-24 | 20:16:06
  • sanna säger:

    Men sopa! haha, det var ju längesen vi kom på det,
    det har jag ju sagt till dig ;D
    Men jag älsklar dig ändå ;)

    2007-10-25 | 18:05:21
  • niclas säger:

    agge är en copycat bara :O:D

    2007-10-25 | 23:51:33
  • Malin säger:

    heja ånge..!
    :P

    2007-10-26 | 01:35:02
    Bloggadress: http://mberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: