S A N N A . D

Ordbajsning...

autumn

Kategori: Allmänt

image216
http://www.fotoakuten.se


Nu är det snart höst på riktigt. Det är skönt.
När det börjar bli riktigt mörkt, träden får fina färger,
det blir kallare ute och man kan tända ljus, man kan lyssna på regnet,
krypa ner under en filt med den man tycker om - och bara vara.
Höst är fint.

Jag har just nu något bra att se fram emot. Bla..
Jag ska få spendera en del utav kommande helg med just någon som jag
tycker väldigt mycket om. Ska bli så skönt!
♥Jocke.

Igår var jag till sundsvall. Åkte med turen, hua... inge kul.
Kom iaf ner vid halv tio, skyndade en liten promenad mot skvadern.
Hann träffa jocke i ca.. 2min! Men det var ändå något ^^
Sen fortsatte jag promenaden mot stan och tog sen bussen till Lina♥ där
hon och Agge♥ var. Trefligt Trefligt!
Vi gjorde inte så mycket. Kollade på Fotbollen.. tjejfotboll - riktigt riktigt
tråkigt att kolla på! Sverige - Nigeria 1-1
Sen åkte vi in till CoffeeHouse och åt sallad - MUMS!
Hem till Lina igen och kollade på sjukhuset, idol, house, top model.
Malin♥ kikade också förbi en sväng : )

Idag åkte jag hem.. på morgonkvisten. Ringde och väckte pluppen
vid tiotiden, trodde jag skulle ringa för sent, men så var inte fallet!
Han ville inte kliva upp då!

Kom hem, åt lite frukost, la mig framför tv;n... bara skit som vanligt.
Gick upp, slog på en film, tvärslocknade.
Låg även och väntade på att sotarn skulle komma, som Perra sa..
väntade o väntade o väntade.. men ingen kom, sen skulle jag göra
middag med brorsan.. då låg lappen på bordet och det är imorn han ska komma..
BRA!

Hmm.. annars har det inte hänt nåt idag. Jag har kollat på barnprogram
och haft ont i magen hela dagen. Bleh.
Kanske blir en promenad senare, om det slutar regna.

HA DEN ÄRAN GAMMELMORMOR förresten :D'

Ja.. Inte mkt mer att säga. Jag är glad för det jag har.

Fan vad jag är tråkig förresten.. märker jag när jag läser min egen blogg.
huh!

överochut.♣


slarvigt..?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: