S A N N A . D

Ordbajsning...

grr..

Kategori: Allmänt

nej, dom är inte grrrr....eat!

Fyfan jag har aldrig varit så less på folk på jobbet som idag. ARGH!
Brorsan verkade inte fatta varför jag blev arg heller, men det var väl lika bra kanske..

F Ö idag när jag gick ut till bilen o skulle köra, så stog det fyra bilar på gården?
Då hade mammsen vart o köpt en till bil. Idag. Så två bilar på två dagar.. inte dåligt?
ojoj..

Ja.. Jobbet är avklarat. En dag kvar nu.. GE MIG MER! hua.. Har varit
fröken Pessimist idag. Verkligen.

Fick ett sånt där fint sms av min fina förut igen : )

Malin o Lina drar imornbitti.. dom små haggorna! Men.. jag tycker om er ändå!
Jag sa dumt nog att Lina att ringa mig imorn när dom ska åka.. klockan 07 ! ! ! !
Meen, det är det väl värt om jag nu ens vaknar - att få säga hej då.

Fan va jag har blivit fet förresten. Kanske ska ta tag i saken nu då? som man sagt så länge.
kossa.

image225


jaja.. Nu blire nog att lägga sig o njuta av bra musik.. eller så blir det en film. Men jag är så
less på allt jag har, man har sett dom flesta minst tre ggr. Så jag får väl se.

Kan förresten säga att filmen vi såg igår med Johnny Knoxville - Datry Calhoun, inte var
speciellt bra, alls, faktiskt. Oväntat dålig.

riktigt tråkigt inlägg.. Men Ko-bilden gjorde det lite bättre iaf.. (eller?)

apan sa plong och jag tycker om jocke mest! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: