S A N N A . D

Ordbajsning...

ingen rubrik

Kategori: Allmänt

Dagen började bra, det regnade!

image214


så jag fick sova 1,5 timma längre.. klev upp, åt min "frukost"
det som jag är så duktig på.. men jag skulle ju på möte i två timmar.
Skulle vara där klockan nio, och med min vanliga tur så regnade
det fortfarande då, så jag tog mammas cykel, så hann jag inte bli
så Jätteblöt iaf. Kom fram, var på möte i typ.. 1½h, sen gick jag upp
till mamma en sväng på jobbet o surrade.
Cyklade hem, åt lunch, faktiskt! kollade på barnprogram. Skulle ha
umgåtts med Marlene men kände mig krasslig :/ Gick upp o la mig o
somnade en timme..
Sen var allt som igår. Inte ens Richard Scarry's Äventyrsvärld eller
Bumbibjörnarna kunde få mig på bättre humör. Och, hallå! Gummi bears
borde klara av sånt! Men icke. Jag vet inte... vad det kan bero på!

Ska iaf ner till stan nåt ändå i veckan o umgås med mina underbara ^^,
Ska bara kolla hur Per jobbar så jag kan åka ner med honom.

Kanske ska ta helgen nu på samma gång medans jag ändå skriver?
I fredags började jag med ett misstag, jag tog dummaste bussen någonsin!
13:20, på en fredag, det betyder tuuusen skolbarn, HELA vägen. Mycket dumt!
Men men, väl framme två timmar och tjugo minuter senare :O så åkte jag upp
till Agge! Vi lagade tacos o åt, så duktiga! Även om jag lärt mig att man ska ta
av locket på saker och ting - först!
Sen gick iaf jag o Agge på Innebandy, bra match! Bk - Granlo 5-3. nöjd.
Sen for vi bort till Emelie o kollade läget. Kände oss inte riktigt hemma där
så vi förflyttade oss ganska snart. Jag fick skjuts hem till jockis och sov där!

Lördag : Agge o Lina plockar upp mig vid halv tio tiden. Åker hem till Agge
och trycker i oss en macka. Sen mot tåget! En tågresa fylld med skratt,
musik och cider! haha!
Anlände i ånge vid tolvtiden. Bolaget nästa. Sen blev det lite festande hela dagen.
Gick o åt på knuten. Där dom beslagtog Linas saker :O HAHA! så himla fult!
Efter det bar det av till Sandra! Det lilla aset som snart flyttar ifrån mig !
Iaf, det var en trevlig "förfest" trots vissa undantag, men dom blev vi av med.
Även om det var lite roligt, o lite komiskt, så blev det jobbigt i slutändan! hehe...

Åkte sen till Tallbacken för att fortsätta kvällen. Allsång o dans till Onkel Fester,
Trevligt folk och en massa skratt! Helt ok! Väldigt roligt att träffa massa folk
som jag inte träffat på länge som vanligt! Och alltid lika roligt att ha med sig
två utav sina favoriter - Lina och Agge!

Thats about it. Antar jag.

Kommit fram till att man blir på lite bättre humör utav en riktigt låång dusch. .
Nu ska jag laga mat åt familjen och samspråka med Perra !

Möte på måndag igen, haha, tänk, jag trodde inte man kunde känna sig mer
patetisk än vad jag gjorde, men nu är det bevisat! Det går...

hejvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: