S A N N A . D

Ordbajsning...

Lejonkungen 3

Kategori: Allmänt

Hej!

Igårkväll åkte jag till sundsvall. Möttes upp av Lina på västra vid 23tiden.
Då for vi hem till henne o busa lite, borde egentligen ha lagt mig direkt men
det blev bara inte så. Somnade väl vid halv 2tiden. Klev upp kvart i sju - HUA!
Så dagen har varit lång och jobbig. Men jag lever! Åkte hem till Lina och var ruggigt
social lite senare på dagen - heh. sry!

                                  ♥ ♥ ♥
Mest Cred till min Favorit Jocke ídag - TACK!
      Och såklart Lina Agge och Malin.
                                 ♥ ♥ ♥

Ja.. och nu är jag hemma. Varit hos Malin ikväll o surrat skit och kollat på Idol.
Malin o Lina åker ju på Söndag dom. JAG VILL OCKSÅ! Men jag ska spara
nu så det kanske blir nå på nyår iaf. Jag skaaa ; P
Jag o Agge ska iaf roa oss nästa helg när brudarna är borta. Eller ja, Agge kan ju
försöka, jag ska ju jobba jag - hehe!

Jae.. Har inte mkt att säga. Imorn blir nog en sovdag.

Nu ska jag se LejonKungen 3 tills jag somnar... igen.

Hejdå!


Förresten! Jag är Mer Norrlänning än Markus Fagervall - hela 76%
Den Ni! HaHa, slå det om ni kan! På Norrlandstestet.se

Kommentarer

  • Sara säger:

    Men då är du lika mycket norrlänning som Sara Backund! För jag fick också 76%

    2007-09-27 | 11:45:05
  • Kicki säger:

    Du är även lika mycket norrlänning som Kicki Hägglund ;) (Fast man kan ju säga att jag småfuskade, man det behöver ju ingen veta ;p)

    2007-09-28 | 10:21:50
    Bloggadress: http://kristinh.blogg.se

Kommentera inlägget här: