S A N N A . D

Ordbajsning...

lugnt?

Kategori: Allmänt

lugn o skön dag på jobbet. iaf för mig..

mamma hade det värre...

Imorgon tänker jag ta en långpromenad, om jag inte har ont villsäga.
Men det tror jag inte! Ser fram emot en promenad i höstvädret.. en lång!
Det tyckte även mitt horoskop:

Var lite ensam.
Njut av långpromenader när känsliga Mars gör dig grinig i början av månaden.
kärlek: Överraska honom i mitten av månaden och avrunda genom att
framkalla lidelsefulla stön från hans mun.
Cosmiskt tips: Omkring den 6:e tipsar Jupiter om att några
dagar i solen kan göra gott.

Haha... jaa.. Jag är säker lite grining.. så en promenad blir det. Lustigt det
där med horoskop. Att de faktiskt ibland stämmer när man läser STs lilla
textrad om lejonet medan man äter sin frukost i ottan...

Nu ska jag läsa min nya (tjocka) tidning och lyssna på örongodis!

♥ j . w !


Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: