S A N N A . D

Ordbajsning...

wohoo!

Kategori: Allmänt

kommentar utav Ikki!
Shiet va längesen! hoppas du har det kung fjortisen min!

Anyhow.. Längesen jag skrev? Jag har ju inget att skriva längre..

Jag åkte till pappa, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Jag orkade
aldrig färga håret.. har fortfarande inte gjort det.. kanske ska göra det idag?
Kom iaf dit vid sju.. åkte till farmor o fikade o kollade på idol o så,
sen åkte vi hem. Då skulle jag ta mitt efterlängtade bad. Längesen jag badade!
Meen, det var mest jobbigt.. det vart för varmt, jag vart kissnödig, det vart för kallt..
osv.! men men, det var ganska skönt ändå 8)

Åkte tillbaka till sundsvall dagen efter.. vilket alltså blir igår. Åkte till Jocke!
Vi kollade på premiären av Myggan o säsongspremiären av fråga Olle... Bra program!

Hm.. Blev inge möte för mig igår. Var ruggigt dålig. Uffa. Åkte hem till Lina o sov lite
innan jag åkte hem, och hade TVkväll med brorsan.
americas funniest homevideos, freddie, cyklade på konsum, idol och the whole ten yards!
Sen kollade jag på Lejonkungen 3 tills jag somnade.. såg ingenting för jag var tydligen
jättetrött! Vaknade vid 04:40 imorse... då var jag pigg.. bleh! sen var jag halvvaken i flera
flera flera timmar! Men vid tio klev jag upp. Har försökt mig på lite grejer på datorn,
ätit frukost och kollat på Disney Channel, som vanligt!

Nu vet jag inte. Vet inte om jag ska till sundsvall ikväll eller imorn. . . Ska ringa Karin.
Ska ju vara barnis åt sötnosarna imorn :D och förhoppningsvis får jag sällskap
så jag slipper vara ensam! ^^

hmm.. Lång vecka till mötes.. men det går nog bra.

Dags att göra någon nytta kanske? Tvätta kanske...

Lina o Agge ska förresten till ånge o busa i helgen! Kul för dom! Skulle vart skoj o göra
sällskap! Absolut! men jag kommer nog ha det massa mys i Tunadal så jag är nöjd ändå ^^

Mweh... nyttodags! kanske.


ÖverochUt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: