S A N N A . D

Ordbajsning...

GuitarHero

Kategori: Allmänt

Hade Story of my life som favvo förut... MEN!
Jag har en ny favoritlåt på GuitarHero.
Har lånat det av Jocke nu medan han är i sthlm ^^



Påminner lite om SugarCult ?

Varit ledig idag o inte alls fått mkt gjort. lite onödiga grejer bara...
Åt lunch på jobbet. Fixade ett par solglasögon. .. Har deklarerat. DuktiFlicka.
Fikat med hanna o det blir mer dejt med henne ikväll. Ska bara vänta på att
klockan ska bli sju så jag får tvätta mina skor...

Har förresten hittat överdrag till min soffa som jag skulle vilja ha... självklart det
dyraste... varför ska det alltid vara snyggast? bleh. Men vi får se.
Känner för lite förändring här hemma så det blir lite lättare att hålla ordning...
Byta gardnier tex. Börjar ju bli vår nu. Då ska man ha ljusa Fina Gardiner !

TOKhärligt väder idag förresten. Är väl därför jag inte varit så sugen på att
varken diska eller städa idag... Det får kanske bli på fredag. ska iaf tvätta o damsuga
senare. Så det blir ju lite gjort iaf !

Inga paket än... huh.

Nu blire lite GH sen tvätt o städ o sen Hanna !

HEJRÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: