S A N N A . D

Ordbajsning...

Mjahapp!

Kategori: Allmänt

Så är jag helt slut då !

Hade en trevlig kväll igår med Lina o Malin !
Var ledig hela dagen o hade inte mkt att göra.. så jag skjutsade lina på jobbet,
åkte hem, tog ett bad. Åkte ner på stan o skulle döda lite tid med Ronja. Men det
blev så att Sara kom så vi följde med henne på Oscar o satt där ett tag.
Sen åkte jag o umgicks med Lina o Malin o resten orkar jag inte skriva. Men det var
väldigt roligt iallafall !!
Idag tog jag en promenad till jobbet. Skönt. Efter jobbet tog jag en promenad till Granlo
för att hämta lillpärlan min. Ja... Bilen. Och nu sitter jag här.
Tänkte ta ett bad men jag Orkar verkligen inte. Jag är trött !

Jockispockis är sjuk. StackersLiten.... Så här sitter man alldeles ensam... Fast jag har
ju trots allt Linus att trösta mig med. Som f ö är sötast i Världen ! Avisst !

VARFÖR FINNS DET INTE ATT KÖPA EN SÅN USBKABEL SOM JAG BEHÖVER?!?!
ska väl inte gnälla än iofs eftersom jag bara kollat på biltema.. men dom brukar ju ha typ allt..
men dom hade inte den storleken jag skulle ha.. Dom hade mini. men den var för stor?
Jaja..

Nä.. Nu ska jag lägga mig i soffan o se slutminuterna på hockeyn och sen fundera på om det
ska bli nån ångeresa på söndag eller inte. Men det skulle ju kanske vara värt... njaa.. jag får se !

Hejdååå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: