S A N N A . D

Ordbajsning...

musica !

Kategori: Allmänt

Några låtar som spelas mkt hos mig juuust nu !




finns en bättre video men den går inte att lägga up...









Sen har ni sämsta videon, men BÄSTA introt. Ever.
 


Nä nu får det räcka.... Både nytt o gammalt. Det är så skönt o lyssna på musik o bara
GÅ i detta väder. Sitter o väntar på att krilles hund som hanä r vakt åt ska vakna. så vi
kan gå ut med den lite ! Sen blir det väl stan med Malin... om hon kan vakna någon gång !
Jag är fasen ledig o har vart vaken sen åtta ! För ljust för att kunna sova....

Mitt paket från HM har kommit - SKÖNT ! Det jag inte har nu är en vår-/sommarjacka, men
jag har ju alltid skinnjackan.. o byxor ! najs.
Och alla jockes kläder var skitsnygga ! O finkläderna till studenten o Balen också :D

Nä.. ut i solen med er !

HERRÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: