S A N N A . D

Ordbajsning...

SLUT

Kategori: Allmänt

Heelt jävla slut idag !
Utgång med Hanna o Elin igår. Elin tappade vi bort på nervägen  men jag o hanna
tillbringade natten på O'learys. Vi mfl. om man säger så...
Det var en väldigt trevlig kväll och när klockan slog två ville jag inget hellre än att
gå hem och sova för jag skulle ju jobba idag. Jag längtade till Hannas säng, chips o Yrrol.
Istället blev det Hannas säng, två min av skönheten o odjuret (som för någon sekund gjorde
mig väldigt glad för det var hundra år sedan jag såg den filmen)
Men eftersom vi fick sällskap med oss hem så blev det att tvn slogs av för dom skulle ha
efterfest. Och jag Lovar. Det gick inte att somna under några omständigheter.
Så ja.. dom gick väl vid femtiden... Och uppe med tuppen var jag som vanligt när jag har
varit ut så jag har itne alls sovit många minuter inatt.
Men jag ska väl bara lägga mig o slöa o somna tidigt ikväll kanske. Men först GH hehe !

Imorgon kommer jocke hem ! !

Paketet med mina skor har kommit. Men jag väntar tills Jocke kommer hem med att kika istället!
Spännande.. jag kan säkert inte ha dom med min tur...
Och mitt paket från HM borde komma imorgon för det står att det är levererat? huh,,,

Var sugen på att beställa lite kläder med Jenny nu när dollarn är så låg. Fanns ruskigt snygga
kläder på den där sidan alltså... meeen. Nä. Har annat att lägga pengarna på.

Har börjat få en hiskelig huvudvärk på dagarna. Helt sjukt ont. Och jag som aldrig brukar
ha det annars? Kan bero på linserna tror jag... ska kollas upp...

Btw så fick jag ett sms imorse där det stog "nu har vi stannat o kissat i hudik..."
ÅåååH! Mamma är påväg till Finland med ett gäng polare. Hur kul som helst !
Jag vill också...

Fast hurru Sandra ! Jag o Hanna har funderat på att åka ner o hälsa på dig nåt...
Nångång... Framöver... Men ja, ändå ;D

Nä... Nu blire sooofan. O Glass !

HEJVEJS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: