S A N N A . D

Ordbajsning...

16 aug 08

Kategori: Allmänt

Helt sjukt vad tiden går fort.. Snart är det Jul  !

Men innan det händer massor !
Exempelvis ikväll, fest i Silje för Ö fyller 20. Imorn fyller Å 20,
igår fyllde Lela 20. På måndag fyller jag... men inte 20 - haha ! hua..
Det är som andreas säger, nu är det inte många dagar kvar. Nu går det bara utför...
eller?

Anyway, sitter o väntar på Lina. SjusovarLina !! Men jag är van så det gör inget .
Vi ska kila ner på stan för att fixa lite grejer sen ska vi på Granlo BK Sundsvall - Dalen.
Vi får se hur det slutar !

Lite laddad inför kvällen, men det blir nog mera ! Eller - det blir mera !

Jag längtar f ö till den 30 aug !
jobbar till 16 sen bär det av mot hemkommunen o en kanonkväll ! Det vet jag redan nu !
Ska försöka byta bort den lördagen ändå. Men jag hinner ju även om jag jobbar ..

Nä... ska gå ut o känna på vädret o vänta på lina. Ser varmt ut men man vet ju aldrig..

Hejdåå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: