S A N N A . D

Ordbajsning...

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Orkar jag... hmm...

Sanna,
Draw on your past experiences to figure out how to proceed. You believe strongly enough in a cause to sacrifice some of your personal happiness. There is a valid reason for everything that happens today although it may not become clear for quite some time. Remember that learning involves sharing your knowledge as well as building it.

dagens horoskop.

Har väl egentligen rätt mkt att säga som vanligt men jag orkar inte.

Jag ska inte sälja lägenheten, jag bara sa att jag var sugen !
Min lilla Linus har åkt till katthimlen o jag har fått en ny säng..
det är väl typ det.

tänkte lägga upp lite bilder från åstön i helgen o fränstafestivalen m.m. eftersom jag hade orken igår att föra
över dom från mobilen. men jag gör det sedan istället !

Var ut o åt med hanna igår på biteline, myspys ! Satt väääldigt länge. synd att man tog bilen.. haha !

har inte gjort ett knop på jobbet den här veckan uingefär. ganska skönt.
Haft himlans roligt i köket iaf ! Gjort mackor varje dag ...

Det var en liten kort sumemring men det kommer mera sen, ska åka till birsta en snabbis nu !

Pusshej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: