S A N N A . D

Ordbajsning...

Jj

Kategori: Allmänt

VARFÖR ÄR JAG KRONISKT FÖRKYLD?
fyfan va less jag är på att vara snorig !

Igår kom J hem ! Hur skönt som helst !
Hämtade upp honom o Jonas o Mackan på stationen , klämde in dem med sin packning
i min lilla bil.. som har EN fungerande dörr... tur det då iallafall....
Skjutsade hem jonas o mackan sen till Jocke. Fick en jättefin tisha från american apparel ! :D



Hittade ingen bättre bild. Men den är fiiin !
Var himla skönt o kunna somna i tid igår i en varm o skön famn.
Inte ligga o titta på tv tills ögonen slår ihop av sig själv som jag gjort i en vecka nu.

Idag fyller Janne år ! GRATTIS till honom :D

Så fort jag tar mig orken ska jag storstäda här, sen ta fram granen o göra jul.
För nu jobbar man fram tills dess o har väl en hel del annat o stöka med.
Mysigt att få fram julgranen. min pyttelilla gran !

Men, viktigast - Skönt att J är Hemma !

Nä. jag återkommer nog !

HejVejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: