S A N N A . D

Ordbajsning...

alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

är det idag.

Älski kom till mig igårkväll. Hade med sig blommor sötnosen !
Jag har nästan aldrig fått blommor tror jag. Utom kickassbuketten (-erna) jag
fick av brudarna på min födelsedag och Rosen jag fick av Malin då !

Massa mys o så sen sängen.
Vaknade rätt tidigt imorse av att Linus skrek som en galning, men såg aldrig
vart han var, så jag fick lite panik. Då hade Jocke lagt ut sitt ben så han hade hamnat emellan
täcket. Haha, lillen. Så går det när man ligger i sängen !

Imorse blev det till att kliva upp tidigt. Men det gick bra faktiskt. Hade svårt att
somna om när jag kom hem.
skulle skjutsa jocke till skolan för dom ska till Vemdalen idag. Men fick åka ner på Navet
en sväng för Dumma Jocke hade dragit ett skämt för Stackars Victor (som inte tog det som
ett skämt och jocke glömde ringa o berätta att det var det!) som suttit på navet och väntat
sen innan klockan sex. Stackarn. Men vi plockade upp honom så han slapp ju gå iaf 8)

Släppte av dom. Åkte hem. Hittade hörlurarna på backen som jocke letat efter. Så det var
bara att åka tillbaka med dom! Sen hem, kika på parlamentet med Linus som låg o myste
med mig tills jag somnade.

Fick en present av Jocke imorse också, sötproppen. Det var mums ^^,

Nu väntar jobbet 12-21, fyfan. Disken. Jag har ont i magen men man måste ju jobba !
Kom gärna o ät hos oss ikväll! Man är med och tävlar om tre SPApaket i spaloungen (?!)
uppe på södra för två personer. Tre st såna lottar vi ut bland dom som bokar bord och
äter ikväll. Jag vill ju också vinna det ! Orättvist ;-P

Nä, Nu måste jag nog göra mig klar för jåbet.

Herråå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: