S A N N A . D

Ordbajsning...

ameh

Kategori: Allmänt

Vaknade helt underbart imorse. Var lite extra trött bara, men jag tog
mig ur sängen till slut. Och när jag väl kommit upp var det att få upp jocke
som blev nästa steg....!

Haft en skitdag på jobbet. Stått i disken hela dagen och det har inte alls
flytit på som det brukar göra. Och köksdisken höll på att ta knäcken på en...
Men , nya tag imorgon!

gick på stan en sväng efter jobbet. Sen kom Jockis o hämta mig.
Skjutsade hem honom, åkte hem, blev uttråkad, åkte till Birsta o köpte
mig ett soffbord. Men har inte orkat montera ihop det än, Väntar med det
till lite senare tror jag. Tänkte ta en taktikvila på en kvart/halvtimme tror jag.
HELT FÄRDIG.
Ledig på måndag, sen jobba tis-lör. Fifan..  meen men!

Just smällt i mig en äcklig pizza, vill bara spy! Det är inte ens gott med pizza!
Det var nog sista gången jag åt det. . .

Nu blir det nog soffan o en lite tupplur. Sen montera soffbord och diska.
Kanske umgås med Malin o Agge sen också!
Agge har fått jobb!
Malin blev snygg i håret!
Lina har det bra på kursen!
Hoppas Malin har det bra i Boden!
Sandra har det Kung i Skottland!
Jag har det kung här!

Jappjapp! såäre.

PUSSHEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: