S A N N A . D

Ordbajsning...

blaha

Kategori: Allmänt

Egentligen har jag massor att informera om !

Men jag orkar inte... kan ju försöka...

Måndag. Sjuk som ett as. Var i Birsta med Therese, Fyndade lite. LITE. ok!
bla skorna som inlägget innan visar. Billiga? Oja! Najs? Oja! Skavsår? Oja! sällan...
Kvällen vet jag inte vad jag gjorde.. inget alls!?
Tisdag. Ledig ! Mammi o Matilda kom till stan en sväng så det blev birsta med dom sen
en kortis hos Sven o barnena! sen heeem. Åkte till Jocke o kollade på innebandy sen
åkte vi hem hit o sov !
Onsdag. JåbaJåba. Sen skulle jag simma men det blev inte av, TRÖTT. Sen var jag
mest lat o trött hela kvällen. Åkte till jockis en sväng men sen hem o sov.
Idag. JåbaJåba! Sen träffa jag AnnaKarin o följde henne till Polisen. Sen simma o
basta med Therese och sen hem till henne för att äta o somna på soffan. HaHa!

Nu sitter jag här o fördriver tid och väntar på jocke, o vem ringer inte då? JO SANDRA!
Min Älskade Älskade Älskade Sandra! Hade massor att berätta och jag är så himla glad
för hennes skull. Det tråkiga med att hon har det så himla bra är väl att hon Aldrig
kommer att flytta hem till mig igen >_<

När jag kom hem idag hade jag förresten fått intyget från alkokursen - kung !
Jag o Maria var såå duktiga! Nu har vi lärt oss att neka folk sprit ;-p haha !

nä, nu ska jag Gosa med Linus o lägga mig på soffan... HEJDÅ!

btw - snart blire träna av !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: