S A N N A . D

Ordbajsning...

hjaerta

Kategori: Allmänt

Jag har jobbat hela helgen.

I fredags hände det inte så mkt. . . som jag skrev.
I lördags dracks det lite öl o vin o så. Det kändes i huvet på jobbet igår
kan jag informera er om. Men efter jobbet åkte jag hem o åt med jocke, sen
blev jag bjuden på bio av sötproppen ♥ I am Legend. Bra film. Men inget spec.

Idag har jag haft en ledig dag. SKÖNT. Har sovit precis hela dagen. SKÖNT.

Och mer än så verkar det inte bli. ska se om jag har något i kylen att äta..
Det börjar kurra lite i magen.

Jobb imorn, sen åker jag till mammi. Tandis på onsdag. Återkommer på
onsdagkväll för jag jobbar till 19 också.

Hejdå!

 förbannade påslakanset.

Kommentarer

  • Malin säger:

    idag på jobbet kom jag tänka på dig när jag hörde om det berömda påslakanet : P

    2008-02-06 | 01:07:36
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se
  • sanna säger:

    HaHa! Ja jag HATAR Det! xP

    2008-02-07 | 15:25:11
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här: