S A N N A . D

Ordbajsning...

it's been a while

Kategori: Allmänt

ja, sedan jag skrev....

Jobbade till 20 i Tisdags, Jockepocke kom o hälsa på på slutet,
skjutsade honom på träning. Åkte hem till Ånge.
Tandis på Onsdagmorgon. Gick galant så nu är jag klar - TACK!
tillochmed Torbjörn sa att han Älskade mig för att det gick så bra - HAHA!

Åkte hem till Sundsvall. Ruggigt trött alltså. Ska aldrig köra bil när
jag är riktigt trött igen. JÄTTEJOBBIGT...
Kom fram, lämnade bilen, tog bussen till jobbet o jobbade till 19.
Kom hem, duschade, kollade på Edward Scissorhands ♥
Sen kom Älskling och vi kikade på film o så innan sängdags.

Där har ni ganska precis vad jag gjort sen i förrgår. Idag har jag jobbat
8-14. Skööönt! Hemkommen o inte gjort något alls. Ätit o kikat på tv.
Tänkte att jag bara skulle slappa idag. Sen imorgon blir det storstädning,
tvättning och diskning! Kan ju hoppas att det finns tvättid...

I alla fall, så kan jag berätta att jag har aldrig varit så sugen på att åka
utomlands. Nästan alla på jobbet har bokat resa o ska fara iväg. Hua..
Helst av allt skulle jag packa ner Jockis i en väska o smyga med han en
vecka till ett soligt o varmt ställe! Eller alla tjejer kanske?
Hur som helst; Det är SOLEN o VÄRMEN jag vill åt! nununu...

Ja.. Jag har väl inte mkt att tillägga.

Hejveeejs!

Joakim ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: