S A N N A . D

Ordbajsning...

Let's start

Kategori: Allmänt

Jah. Min helg...


Fredag : Jobbade. Sprang några ärenden på stan sen hem o äta middag med jocke. Och av
någon konstig anledning får vi alltid slänga i oss maten.... ;-P Men gott var det och duktiga
var vi som gjort den ! Hrrrrmmmm....
Sen säger jag som malin. Innebandyfruarna på Derby. Och ingen av karlarna spelade - haha!
Nämen var på derbyt med Malin o Jocke. Spännande !! Väldi kul match. Efter sudden osv åkte
vi o plockade upp agge o lina sen bar det av hem till mig där vi spenderade resten av kvällen
med diverse drycker och med snack som bara tjejer kan !
Jocke kom på kvällen och vi skjutsade hem brudarna innan vi åkte hem och kröp ner.

Lördag: Vaknade utan konsekvenser på min hälsa från föregående dag, skönt nog!
Världens kalasväder ute (förutom blåsten men jag la inte märke till den) så jag skjutsade Jocke
till matchen han skulle döma, sen åkte jag o plocka upp lina o åkte till stugan för att hälsa på
mamma perra o matilda. Körde lite "larry" när vi var påväg - haha. Så jävla illa, men så jävla skoj !
Kom fram. Bytte om och åkte ner på isen.
Tänkte bara berätta att det inte är skoj i nedförbacke med skoter och kälke utan bromsar,....
Meen vi överlevde det. Ut på isen. Glasklar och så jävla hal. Men vi tog oss ut i världens storm.
Tvingade i lina lite minttuu och varm choklad, grillade korv och fiskade. 2-0 till mig o lina !

Var inte lång stund vi pallade att vara på isen i den blåsten. Så vi åkte till stugan. Gick in,
fikade, somnade (jag iaf...) i soffan till G. Inte världens bästa film kanske..
Sen åt vi god mat och sen bar det av hemmåt igen. Svängde in till pappa en sväng men han var
såklart inte hemma utan i östersund. Men jag hittade brorsan där. Trevligt värre.

Poppade oldies hela vägen hem och sjöng som idioter, plockade upp agge, sen när vi kommit
hem kom malin o malin också och det blev galej.
Efter förkrök hos mig bar det av bort till Kicki i bydalen. SÅ SKOJ ! Hade riktigt riktigt skoj alltså.
Kom hem kvart över fem imorse och ändå har jag varit vaken sen 10. Blä.

Men ja.. Där hade ni Hela min helg skulle man kunna säga. Just nu tänkte jag gå o lägga mig igen
med lillkissen och kolla på nå bra på teve och sukta efter en troccadero..
Kaaan det bli bakispizza?


äh, nu har jag skrivit för mkt... men än en gång. skitkul igår ! Att träffa Elin Kicki Johanna Linnea
och alla andra som var där ! Tookroligt.

Bilder kommer framöver. Hehe.. . ...


Hejdååå !

joakim

Kommentarer


Kommentera inlägget här: