S A N N A . D

Ordbajsning...

On the Radio

Kategori: Allmänt

Igår var en bra och lång dag !

Började dagen med att skjutsa jocke på skolan. Åkte hem o somnade om en liten stund.
Sen satte jag mig vid datorn o pratade med Therese lite. Vi tänkte styra upp något
i veckan men tog tag i det redan igår. Jag åkte o hämtade henne sen for vi ut på Arken,
Djurkompaniet (?) och Maxi o kika o fixade lite grejer.
Efter det åkte vi hem till mig ett tag och kollade på tv o pratade lite gamla minnen.
Galet va vi hade mkt för oss alltså. Exempelvis fest minst tre ggr i veckan. Sjuuukt! Vart
kom alla pengar ifrån? Nu har vi jobb och ingen av oss har råd att gå ut. haha  !

Iaf, tog med lilla Linus o skjutsade hem henne o hämtade jocke på skolan. Skjutsade
han till Bosvedjan. Han skulle klippa sig . ( Blev f ö väldigt bra )

Sen åkte jag hem o somnade om en stund till. hehe.. ooops !

Sen på kvällskvisten kom Malin hit. Vi hade mys med grönsaker o dip. Och vi gjorde
blåbärspaj också. mums ! Vi såg Notebook, mkt bra film tyckte jag. Alla hade pratat
så bra om den så jag hade värsta förväntningarna. Och som tur var uppfylldes dom.
Jag har en tendens att toksåga filmer som jag inte gillar och  bara för att jag inte gillar dom
har jag ingen förståelse hur någon som helst kan gilla dom. Fråga Malin, hon vet ;-)

Sen var det iaf sovdags. Blev bara jag o kirren. Han har sovit alldeles brevid mig hela natten
den lilla gosproppen. Och imorse kom han också o myste med mig !

Pappsen ringde förut o skulle kolla läget. kul ! Fast han tycker han ska heta Holmfrid 8)
Alltid kul när någon kan ringa o bara prata, utan avsikt liksom. . .

Ska ner på stan om en stund och träffa Hanna för första gången på tusen år ! Helt galet
längesen jag träffade henne ! Och nu har hon ju vart utomlands länge också så det ska
bli jättekul o träffa henne o surra lite !

Efter det ska jag träffa Therese så ska vi gå och simma. Och ikväll vet jag inte, kanske hitta på
något med Malin ?

Ja, det känns som en bra dag. Har inte mkt mer att tillägga.

Jockis - Är Bäst ! ♥

Och om jag hade hittat min usbkabel så hade jag lagt in världens mysigaste bild, meeen,
eftersom jag är en sopa så har jag inte hittat den !

Just ja, disken......

hejdå

Kommentarer

  • jenny säger:

    svar: ja skitgoda mackor hade ni, kommer gå dit fler gånger! ...jag har förresten lagt upp bilder på alla hjärtansdag present som jag har köpt nu på bloggen, är så sjukt svårt att komma på nått, skulle vara mkt lättare om man var lesbisk.

    2008-02-13 | 18:32:01
    Bloggadress: http://jennyslife.blogg.se

Kommentera inlägget här: