S A N N A . D

Ordbajsning...

Tillökning!

Kategori: Allmänt

... Lördag

Då blev det jobba till 17 sen förferk hemma hos mig.
Jag, Malin o Carolus. Lina Maria o Robin var också med. Vi spelade
barngeni - HAHA! Fyfan, att det spelet är upp till 12år. Jag känner mig IQbefriad..
Iaf. Jag o Malin o Carolus fick skjuts ner till laStada av Lina o Maria - snelt.
Var påväg till BK's som vanligt men det slutade med Irish, himla trevligt!
Träffade Ricky, Jonas, Jesper, Aina, George o Lee. Fröljde med Lee
på kebaben, sen fixade han en taxi åt mig hem.

Söndag
Sov hela dagen. Klev upp ur sängen halv tre. Satte mig en stund vid datorn,
duschade och sen hade klockan hunnit blive mycket. Åkte o hämtade Jocke
sen bar det av mot Stöde. Det första vi gjorde då var att hämta ett litet knytte.
SÅ HIMLA SÖT. Så nu har jag o Jockis blivit mammi o pappi åt lilla Linus - tihi.

Tänkte lägga in en bild, men det går inte så bra. Men jag hämtade honom hos
Angeliga så jag länkar till en bild hon lagt upp istället :-P
Klicka här Linus

Han har varit jätteduktig. Fick följa med till pappa, sprang runt o kikade o luktade
på allt. Finns mkt att springa på där. Sen Fick han följa med till farmor. Då var
han trött o satt innanför min jacka o sov i säkert en timme. Och sen kröp han upp
o la sig på mina axlar o sov. Sen var det dags för upptäcksfärd där med.

Påvägen hem kröp han ner i jockes jacka o somnade, och det gjorde jocke med :-)

Kom hem o han skötte sig jättebra här hemma också. Han är o klöser lite för mycket på
vissa saker (exempel Soffan!!!!) så jag måste ordna något som han kan få klösa på..

Nu ligger han iaf på min kudde o sover. Jag ska lämna honom ensam heeela dagen
för att jobba. Men jag är ledig tisdag o onsdag. Då ska jag bara mysa :-D

Måste skynda!

Hejdååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: