S A N N A . D

Ordbajsning...

Bajsblogg !

Kategori: Allmänt

Skulle uppdatera igår innan jag gick och la mig men det gick inte...

Färgade iaf håret, var o handlade och var o solade igår som uppdatering.
Och efter det och ett ögonblick på Grammisgalan så drog jag iväg till Lina en sväng.

"Pratar du med mig eller pratar du med en Elefant?"
Så jävla Bra ! Jag o Lina ska börja avfärda äckel på krogen så - HAHa!

Jag vill ha en soffa.. NU ! Sitter på golvet på min nya filt o kikar på tv. . .
det är förvisso ganska mysigt.. men nä, en soffa skulle sitta bra,
Så nu ska jag o Lina glida iväg o kika på lite soffor om vi hittar nåt som passar.
Jag är ju lite kräsen också.. hrm..
Men det är inte såå mkt kvar i lägan nu... Jag ska ha en soffa.. och ett soffbord,
sen några hyllor som jag kollat ut. Så ja.. det kanske artar sig ! snart... 8)

nä, nu ska jag bara dricka upp min mumsiga te och få på mig nå kläder !


HEPP !
Lina ringde just och den sopa som hon är (;P) så hade hon somnat om -
så jag kan njuta av mitt Te i lugn och ro - sådeså !
Btw, har ni vägarna förbi jobbet någon dag så stanna o ta en fika och prova vårat
Te med Kvitten och ängsblomma (eller nå sånt) Finns inget bättre  !
Annars är ett hett tips från mig :

image313

Men med orientsmaken ! Mint smakar varmt äckligt tandkrämsvatten och citrus
är ännu outforskat av mig ! Men orient är ruggigt god ! Gammal bild dock..

På återseende  ! Byebye !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: