S A N N A . D

Ordbajsning...

Hej Då Malin

Kategori: Allmänt

Ja, hon åker på Söndag

Och det dröjer lääänge tills vi ses igen :/
Men gårdagen var av sitt alldeles egna slag! Riktigt roligt.
Började med att jobba. Skulle ha jobbat över ännu mer än vad jag gjorde om jag kunnat.
Ville verkligen hjälpa till men kunde verkligen inte missa det som skulle hända!
Så jag slutade vid halv sex, stressade mig igenom bolaget, tog mig ut där jocke stog o
vänta med bilen. Skjutsa hem mig, jag tog en snabbdusch o jocke var så snäll o väntade
o skjutsade mig till Malin innan han åkte till Thomas :-)
Sen rullade det på. Vi överraskade Malin lite. Hon blev glad ! Sen åt vi God mat, drack Gott vin
och hade en jättetrevlig kväll tillsammans med kortspel, frågelekar o annat bus.

Jag o Agge hade "efterfest" hos mig, vi var ju så smarta o kom på det när vi skulle släppa
av Agge. Så vi åkte hem till mig, drack Lite mer vin, lyssnade på SpiceGirls o blev trötta.
Somnade väl vid halv 5 någon gång. Hua !
Jocke plingade på dörren vid tio i åtta imorse för att lämna bilnyckeln - TRÖTT !
Sen var det bara att kliva upp igen vid niotiden för att skjutsa Agge upp på skolan o sen
åka på jobbet. Trodde inte jag skulle överleva dagen - men det gjorde jag !
Jätteskön dag på jobbet tycker jag. Lite mkt att göra och man har hela tiden något att
pyssla på med. Stannade lite längre idag med. Stannade efter jobbet och åt den
Kanongoda pasta peston med kyckling som Lee så snällt lagade till. Satt o surra med kockarna
ett tag sen tog jag bussen hem för att duscha, och nu sitter jag här.

Ska vara chaufför åt damerna ikväll. Malin Agge o Lina ska till Nordanede på styrdans, och jag
kör, jag håller mig undan dansen. Funderar på att sitta i bilen o trycka - haha !
Hua man vet aldrig vad som kan komma o bjuda upp en på en Dans Där Uppe.... hm..

Jaja. som sagt, kanonkväll igår, kanondag idag, o blir säkert bra ikväll.
Ska öppna imorgon så jag hoppas att det inte blir SÅ sent ikväll.

Det tråkiga är att Jockis är borta hela helgen. Men jag hann säga hejdå imorse iaf !
Även om inte hälsan kanske låg på topp just då... ..... .....

Tänkte förresten köpa kattunge imorse, meeen, jag ångrade mig.
Jag o Agge hittade en jättesöt inatt som jag ville ha, men tänker man på konsekvenserna så
mja.. låter jag nog bli. Men jag är hiiimla sugen alltså!

Nä nu måste jag sluta skriva. Här ska göras klart för Dans!

HeeejVeeejs!

Kommentarer

  • malin säger:

    "man vet aldrig vad som kan komma och bjuda upp en på en dans där uppe" jag kanske trycker i bilen jag med : P

    2008-01-26 | 19:05:39
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: