S A N N A . D

Ordbajsning...

lördag

Kategori: Allmänt

Är det idag.

Har haft en väldigt jobbig dag på jobbet. Men jag lever och känner verkligen
att jag har Gjort något idag. Så det är ju skönt på det sättet. Himla skönt att
komma hem och sätta sig ner nu bara.
Stannade kvar efter jobbet och åt en V.I.P toast också - mums! Jag, Malin, Maria o Carro.

Igår hade jag fint flickbesök - Malin Lina o Agge, vi pratade lite strunt och drack
lite gott och hade väldi trevligt. Vissa hade mer trevligt än andra ;-)
Så det är väl också en liten anledning till att det blev extra tungt på jobbet idag...

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Men som det ser ut så blir det att jag åker
till Jocke sen. Lina o Agge hade visst åkt till Ånge, Malin ska ut på Alnö och Malin är
i Linköping osv. Bara jag som är göralös ikväll !
Är förvisso bjuden på två fester , men gårdagen känns fortfarande så jag struntar i det...

Ledig imorn. Då blir det innebandy iaf. Och disk+dammsugning. Som vanligt..
Har även tvättstuga. Så det blir bara nytta imorgon. Sen jobbar jag pisspass på Mån.
Hatar att jobba 12-20... meeen men, det blir nog bra !
Tisdag blir det tandis, sen direkt tillbaka till sundsvall o Alk.Kursen..  Ledig onsdag. .

JaoJao.. Nu ska jag ta ett välbehövt bad. Eller en kalldusch. Kan inte bestämma mig.... huh!

Btw så vill jag bli Blond igen... NU! Men jag vågar inte lägga i slingorna. Vi får se om jag får
nån schysst lön så man kan unna sig frissan snart, för det behövs !

Nä nu..

Pussheeej

Kommentarer

  • Malin säger:

    vill också ha varit med , men hoppas ni hade det lyckat utan mig ändå : P jaha, så du blev SOLO nudu..
    alla försvann , men jag kommer hem snart
    ; )

    2008-01-19 | 22:15:29
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: