S A N N A . D

Ordbajsning...

miss me..

Kategori: Allmänt


Jobbet väntar ! Börjar om en timme, bussen går om 30min, och jag har inte ens
fått på mig kläder. Är inge fikasugen heller men jag jobbar till 19 och kommer
garanterat hinna bli ashungrig innan jag får gå på lunch, så ja, jag ska nog försöka
få i mig någonting.. Blåbärspaj som igår kanske?

Nä, mkt som ska göras hemma också som jag måste ta tag i ikväll o imorn.
Fast ikväll ska jag nog mest bara vara - Med Min ^^,
Men imorn jobbar jag kortdag så då kan jag diska o allt vad det är.
Skippade att tvätta i måndags också för jag hade knappt någon tvätt. Men eftersom jag
bara har en skjorta o två förkläden på jobbet så måste jag verkligen tvätta
skjortan snarast, så jag får se om det finns någon tid till det också...

Nä nu måste jag skynda mig ! Är så svårt att få nån ordning på mitt nyfriserade
hår också.. Hua. Inte värt pengarna , men nästan !

PUSSHEEJ

Kommentarer

  • Sara säger:

    Så du har varit hos frissan? Blev du blond igen?? =P

    2008-01-30 | 13:10:25
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se
  • Ronja säger:

    Haha det låter bra det :) Vad jobbar du med numera? Jag har även hört att du skaffat kille, eller haft det ett tag men jag är såå sjuukt nyfiken på vem det är med tanke på att jag tydligen gått på samma skola som han och inte har en aning vem det är ;) eftersom att du skryter om han tycker jag att du kan lägga upp en liten bild så jag får se :) Med mig är det bra faktiskt ! Jag läser till sjuksköterska :) just nu är det sjukt mkt plugg hela tiden så det är lite tungt men annars är det skoj.

    Fresten jag kollade in bloggarna du skrev, Lina Bergman vetkar inte vara någon större bloggfantast ;p (ge henne en knuff i ryggen)
    Hälsa till ditt crew från mig :)
    Hoppas att ni alla mår fint.

    Kram kram

    2008-01-30 | 19:52:00
    Bloggadress: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: