S A N N A . D

Ordbajsning...

mjukbrallan - inge mera vin

Kategori: Allmänt

Im Back ! Hel och Ren - tro det eller ej .

Har haft en kanonvecka (fem dagar) i Vemdalen. Helt o hållet great !
Det kommer att komma upp biler så fort jag fått dem, det är ju trots allt
så att en bild säger mer än tusen ord.

TACK ALLA som var med - Helt kanon ! Trots några små dispyter men det
är inget som inte gått att lösa !

Åkte hem med Malin Niklas o Kim idag , stannade och åt i Ånge med Lina Agge
o Emelie också. Mums !

Skönare att åka hem idag iaf ! När vi åkte upp så åkte vi ungefär femtio hela vägen.
SJUKT halt ! Stackars jocke fick sitta brevid, men vi klarade oss, hehe.

Jocke Jacke o Christian tog min bil hem redan igår för dom skulle iväg !

Ja.. Och Nu är man hemma. Tillbaka till vardagen - hua !

Ett varmt bad, tända ljus o mys framför tv:n väntar nog nu. Om jag inte somnar. Eller om Lina
kommer hit o smuttar på lite vin med mig  - tihi


Jeje, skriver mer om vemdalen med detaljer framöver om jag orkar  !


God Fortsättning !

Pussheeej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: