S A N N A . D

Ordbajsning...

Kategori: Allmänt

Jag orkar faktiskt inte uppdatera... egentligen...

Var till Nordanede igår - för vi skulle ju på dans. Men som jag anade så blev
vi inte långvariga där! Och eftersom vi ändå var ute o åkte o var halvvägs så åkte vi upp till Ånge.
Hälsade på mamma, som hade eldat upp adventsljusstaken.. bravo! Fixa "blandsläckalen"!

Hälsade på hos Källström där Annelill höll hus, träffade även Marlene o Jonas där!
Sen åkte vi på mittis. 80spänn åt helvete, eftersom jag var där helt i onödan.
Jag var ju chaufför , och dom två som ville på mittis - skulle helt plötsligt inte med hem!
Otippat Agge o Lina :-P Så jag o Malin blev ensamma i bilen påvägen hem. 
Pärlan gick som på räls, vi hade chilichips och Kungmusik så det var en trevlig!

Idag har jag jåbat och inte gjort så mkt mer. Var AShungrig efter jobbet eftersom jag inte
ätit något på Hela dagen. Och klockan var trots allt fem när jag kom hem.
Tänkte först dra med mig någon på Tacobuffé, meeen, jag åkte o handlade o gjorde egen
tacos istället, bara för att det var så SJUKT längesen jag åt det ! Mums vare !
Lite halvtragiskt att göra åt sig själv o sitta här liksom. Men det var mysigt.

Nu ska jag bada o sen lägga mig under mitt STOORA täcke o kika på en film o vänta på
morgondagen. Då ska jag förhoppningsvis bli bättre i håret och så kommer Jockis Hem ! ♥


Och nu har malin åkt... uffa :-( Lär dig använda bloggen gumman!


Herråå!

Kommentarer

  • Agge säger:

    Nä inte såå otippat om jag ska vara ärlig! men så blev det! ;)

    2008-01-28 | 15:07:01
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se

Kommentera inlägget här: