S A N N A . D

Ordbajsning...

Peter Forsberg

Kategori: Allmänt

Är jag tillsammans med - Japp, Dansens Peter Forsberg !
Även kallad Jocke, men det är ju som man vill det ;-)

Har jåbat idak. Inte mkt mer med det. Kortpass, imorgon också - skönt !
Sen ledig torsdag och jag slapp visa nå däck åt Perra så jag ska fundera ut
något bra att hitta på då !

Är jättetrött idag ! Blev inte mkt sova av i helgen inte. Och det blev väl inte såå
tidig kväll igår för mig heller. Jockepocke tvärslockna o jag låg o läste. Men det
var nog bra. Ska läsa ett häfte tills på tisdag då jag ska på Ansvarsfull Alkoholserverings kurs....
Undra om det är lika kul som det låter? hrmm..


Jaja, och nu håller jag på att tvätta, var tvungen att ta en tid idag för att tvätta
förklädet och skjortan - måste ju vara snygg på jobbet ;-P

Jaja, åkte upp på skvadern efter jobbet och skulle hämta bilen men väntade en stund
och tog med mig jocke i samma veva, det är alltid bäst !
Och nu tänker jag gå o duscha bara för att jag var för trött för det igårkväll och imorse
valde jag att ligga kvar med gosproppen istället för att kliva upp.
Vi fikade tillsammans o hade mys istället innan vi åkte - mysmysmys.

Jag Är Så Himla Glad !        Javisst !

herrååå

Jockis  ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: