S A N N A . D

Ordbajsning...

whoppaaah !

Kategori: Allmänt

Internet funkar igen ! För Gott !

De senaste dagarna har jag hunnit med att jobba, hälsa på alla i stöde,
festat hos Agge, läst ut två böcker, städat osv.

Idag var jag ledig så det blev till att ta hand om berget med disk som
väntade i köket och plocka undan lite kläder som låg utspridda över hela lägenheten,
men nu ser det ok ut igen ! Det enda som fattas är dammsugningen,
men det tar jag hand om imorgon efter jobbet...

Magen börjar kurra, ska åka o handla, och Ja, jag vet att man inte ska handla
när man är hungrig.. Men jag har varit sugen på vaniljyoghurt med hallon i heela
dagen, så det blir nog det.. Fast det kanske får bli ikväll, för jag har grunnat på en
middag som verkar rätt bra ^^ Fast det beror på om Jocke kommer o ska äta, då
kan jag rata idén direkt ! Det är ju svamp i !

Var förresten till jockis en sväng igår också efter jobbet : )

Oh ! Kom precis på att det är personalmöte klockan sju... hade helt glömt !
Mkt att stöka i !

Hej Vejs !

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hehe, jaså! Va trevligt :) Har rätt dålig koll på människorna här omkring. Vart bor du? :)

    2008-01-14 | 20:17:50
    Bloggadress: http://annasaraolsson.blogg.se
  • Anna säger:

    Okej :-) Jag har bara bott här fyra månader, så inte så länge jag heller. Hm..3..ligger det huset vid vägen? :-P Jag bor på 13 b. Bor du i en etta? :-)

    2008-01-15 | 06:00:01
    Bloggadress: http://annasaraolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: