S A N N A . D

Ordbajsning...

22/7 Tisdag

Kategori: Allmänt

Så var man hemkommen igen då !

Tog ledigt igår o stannade en dag extra i hemkommunen. Inte alls dumt !
Ganska mysigt faktiskt !
Var chaufför i fredags åt andreas o skutt. Blev lite fränsta sen blev det sundsvall
framotillbaka. Vilken tabbe. Sjukt trött på hemvägen. Meeen vi kom hem hela ! haha.
Lördag blev det tidig uppgång o satt i solen lite. Sen åkte jag o mamma ut på en liten sväng.
Åkte o handlade, var på bolaget, for å åt glass och tog några raggarvarv. Åkte även över
på sörsidan en sväng o kika.
Sen blev det hem o äta middag för att sedan åka till fränsta.  Där höll ju Agge o Lina till hemma
hos Anette. Så sen blev det fest ! Det var en väldigt trevlig kväll faktiskt !
Vi var o såg JackAction., ska lägga upp lite bilder så fort jag lagt in dem !
Hanna vet varför jag inte vågar sätta in bluetoothen igen ;P haha !

Ja sen blev det söndag. Inte många knop gjorda . Typ soffan o barnprogram halva dagen.
Sen Batman Begins på kvällen med Perra. Ok film...  ja... hehe..

Söndag, hämta syrran, kom för sent men det gick bra ändå !
Åkte hem, packa o greja sen bar det av till Leringen. Lite sol, Lite bad, Lite fika o så sen åkte jag hemöver.
Heja i stöde o var till farmor en sväng. Som vanligt !
Sen hem , hämta lina o åkte o skjutsa henne. Sen dumpa henne o agge hos malin, hem o äta,
sen hämta jocke o johanna för att hämta linus  !
Som jag har saknat han ! ! Men han hostade jättekonstigt imorse... någon som kan ha någon aning om varför?

nä, nu ska jag ringa kemtvätt sen bege mig ner på stan tror jag...

Pussheeej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: