S A N N A . D

Ordbajsning...

Menåh..

Kategori: Allmänt

Sitter här o skriver med ett öga som funkar.
Det andra är nämligen uppsvällt till ungefär storleken av
en pingisboll... AJ ! ja... ibland ska man ju reagera...

Börjar jobba om en timme men ska cykla ner nu.. hoppas
på att svullnaden ger sig annars blir det disken idag  !

Fredag idag. Inga planer för helgen. jobbar imorgon så efter klockan
fem är jag ledig.
Funderar på att åka hem en sväng. men jag tror det får bli nästa helg !
Blir ingen "fränstafestival" för mig. Känner mig lite less på den faktiskt. . . .

Annars så funkar väl det mesta. . Sängen är förhoppningsvis klar snart
så jag slipper sova på soffan mera. Det är inte skönt !

Blev ett lite gnälligt inlägg, men kan inte bli annat när man ser ut såhär !
Haha !


Nä, Jag återkommer ikväll tror jag.

HEJDÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: