S A N N A . D

Ordbajsning...

WoW !

Kategori: Allmänt

Jag har just sett ungefär en av världens fränaste killar på tv !
Vad lyckligare är är att jag hittade klippet på youtube direkt.. så kolla in !



Annars har jag haft en bra dag. Vart på banken o grejat o så. sen har jag träffat hanna !
vi var o köpte mat o satte oss i en park o hade mys o skitsnack.
Sen åkte vi på icamaxi o kollade på leksaker o köpte kex. bla. haha !

Nu har jag tråkigt o ska ta rätt på tvätten... bleh.
Men det är skönt att ha allting rent. o då menar jag verkligen allting !

Förresten. förut. när jag stog på Citygross så fick jag inte igång bilen. Rattlåset gick
inte ur trodde jag o ruckade o vred o gerja hur länge som helst. O svettig blev jag...
ingen kall bil man har direkt sen lös solen rakt på mig. tillslut fick jag panik o ringde mamma,
det blev inte bättre. sen ringde jag pappa.. som skulle ringa jille o se om han kunde hjälpa.
Så medan jag väntade på att pappa skulle ringa upp igen vilade jag huvudet mot ratten...
då såg jag till min egen förtvivlan vad jag gjort fel... Det kan ju vara en start att sätta rätt
nyckel i låset? JÄVLA SEPE ! så jag ringde pappa o sa - du, det löste sig !
Sen åkte jag hem o sura.... så nu vet du det mamma ! bläbläbläblä.


Nä... Hämta tvätt !

BajsHej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: