S A N N A . D

Ordbajsning...

Jahaja...

Kategori: Allmänt

så har det gått ett par dagar sen senast....
Måndag var det jobb till halv tre sen ville jag bara hem o dööö, men det gick inte.
Jag fick åka på fyraårskalas. Till Emma som blivit stortjej ! O sötEmil o sötElias !
Sen blev det IKEA med mamma matilda o mormo... hmmm... nu när jag skriver det....
jag kanske skrev det sist?
Ja då skippar vi det...

Tisdag - birsta hela dagen.. själv... Men det var kul ! Fick med mig allt utom det jag
skulle ha hem . Bla lite dukar o ljus o en matta. Så nu är det lite mer hemma...
haha, det går sakta men säkert framåt ! Även lite kläder o skor... REA !
Sen hälsade jag på Lina. Där var Agge också sen kom Malin med en Vinbärspaj som
vi mumsade i oss ! Bra film på tv var det också...

Onsdag. På dagen for jag till birsta igen. Köpte en laddare så nu har jag en ny telefon !
Den är bra ! Fast.. Jag kan inte riktigt med den än, så ha överseende med felstavningar
och att det tar tid för mig !
Köpte mig även en monsterkaffebryggare. Så den ska jag koppla in nu sen ska jag gå på hemköp
o köpa kaffe o filter o prova den. Kom o drick lite kaffe?

Lee frågade varför jag köpte den , och det är av två anledningar, för att kunna bjuda gäster på
kaffe, och eftersom att jag nästan aldrig har gäster så kanske dom kommer nu? haha,
och för att jag planerar att börja dricka kaffe. på riktigt. Inte som jag gjort nu... men jag tror inte
att jag kommer lyckas....

Jaja. Nu ska jag slänga mig i duschen sen kanske äta lunch också ja?

Btw, jobbade igår till 22:45 sen blev det daltons med Malin PO Lee Alex o Jens.  Trevligt.

Och bara så att ni vet har jag vart en jävla pajas de senaste dagarna också...

HEJDÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: