S A N N A . D

Ordbajsning...

Ellen

Kategori: Allmänt

Hej !
Här sitter jag halvnaken och äter nudlar samtidigt som jag konstaterar
att jag inte borde äta dom när man tittar ner på magen. Nu är det snart
träning som gäller alltså ! Jag menar nudlar borde jag väl få äta? hah !

Anledningen till att jag sitter o äter nudlar framför datorn en tisdagseftermiddag
och kikar på ellens show är att jag snart börjar jobba. Jag ORKAR verkligen inte idag...
Jag har Ont överallt. Rygg o nacke, benen vill inte riktigt hänga med heller. .
Jag behöver semester - ju ! Känner mig som Tobbe i Köping..
Men men. Skulle varit ledig idag men blev inte så. Behövdes folk för det är sen hockey,
så ok då tänkte jag, man ställer ju upp. Får vara ledig på torsdag om jag vill
istället, men det känns onödigt. Jobbar bara lunchen då.
Jaja, jobbar 15- stägning nog om det.

Är ruggigt sugen på att åka någonstans iaf. Utomlands - stugan - fjällen -
vad fan som helst. Bara för att få komma bort o slappna av lite.
Meen, vart ska Linus då ta vägen? Det hade jag visst inte tänkt på förrän nu..

Jockis skulle kliva upp sju imorse... men så blev det inte ! hah !
Och Glad är väl jag för det : )

Jaja.

Nudlar är äckligt och jag är trött.


joakim ♥


HEJDÅ

Kommentarer

  • bice säger:

    fan vad tråkigt jag har. SKRIV ETT JÄVLA INLÄGG FÖR I HELVETE! .. annars måste ju jag jobba. -_-

    2008-03-11 | 16:10:19
  • Malin säger:

    ja men blire inget med din eller linas stuga då i påsk?

    2008-03-11 | 22:12:54
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: